BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belbus inschakelen

Bijdrage door gebruiker
04-05-2017
9 reacties
Goedemiddag, ik heb een belbuskwestie denk ik. Het gaat absuluut niet om een groot bedrag (eur90). Meer om het feit dat een bedrijf de consument in zijn macht lijkt te hebben.

Ik heb en set lingerie gekocht. Na 1 x wassen in de bh verkleurd. Broekje niet, terwijl die bij elkaar in de was zaten en het dezelfde stoffen uiteraard, anders is het geen setje. Nu claimt de leverancier o.a. dat ik verkeerd heb gewassen en dat het broekje ook andere stof is. Ik krijg dus geen nieuwe bh. Ik koop overigens al 20 jaar lingerie van hun merken en ik heb nooit problemen met wassen.

Jullie hebben het uiteraard druk met de belbusaanvragen, maar is er naast de belbus nog een actie die ik kan ondernemen? Ik voel me niet serieus genomen en buiten dat voelt het dat me onrecht wordt aangedaan.

Alvast dank
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.