BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beko wasmachine gekocht in juni 2017 aan de voorkant zo verroest dat er groot gat in zit. Heb ik nog garantie?

Bijdrage door gebruiker
26-01-2024
232 keer bekeken
16 reacties
Afbeelding bij deze post - Beko wasmachine gekocht in juni 2017 aan de voorkant zo verroest dat er groot gat in zit. Heb ik nog garantie?

De economische levensduur van de wasmachine is nog niet verstreken. Wasmachine juni 2017 gekocht bij Media Markt. Wasmachine is waarschijnlijk door het lekken van zeepbakje aan de binnenkant van de machine als hij aanstaat buiten mijn schuld om kapot gegaan binnen de economische levensduur. In jan 2022 contact gehad met Beko over dit probleem. Reactie Bekois niet gevaarlijk en valt niet binnen de garantie en dat de kosten om het te herstellen zelf moet betalen.

Jan 2024 weer contact gehad met Beko dit was hun reactie:
Vooropgesteld betreuren wij de geconstateerde schade aan uw wasmachine. Graag zien wij dat u optimaal gebruik kunt maken van uw Beko product(en).

Op basis van de door u verstrekte gegevens hebben wij kunnen herleiden dat uw apparaat niet meer binnen de 2 jaar fabrieksgarantie valt.

Dit maakt dat wij euvels niet meer dekken door de fabrieksgarantie toe te passen.

Daarnaast vinden wij het erg vervelend dat de machine is gaan roesten. Helaas kunnen wij roest niet tegengaan omdat dit vooral veroorzaak wordt vanuit de omgeving en het gebruik/onderhoud van de machine.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.