BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bedrijf haalt verkeerd geleverde bed niet op.

Bijdrage door gebruiker
27-10-2022
8 reacties
In februari heb ik een bed besteld bij Suitebeds (Arnhem). In mei werd een bed geleverd dat totaal anders was dan het bestelde. In Juni werd een bed geleverd in de juiste stof maar de matrassen waren niet goed. (gewoon schuim i.p.v. NASA) Het bedrijf leverde na veel aandringen nieuwe matrassen. Deze hadden de verkeerde afmetingen. Ik heb de koop direct ongedaan gemaakt en het bedrijf verzocht het bed op te halen. Tot op heden wordt niet gereageerd op e-mail. Gelukkig heb ik nog niets betaald. Klarna stuurde een aanmaning maar besloot de betaling uit te stellen na mijn bewijs dat de koop ongedaan is gemaakt. Ook Klarna is met de zaak bezig maar communiceren absoluut niet. Ik zit nu met een bed waar we niet op kunnen slapen en ik kan er niets mee want het is mijn eigendom niet. Iemand enig idee wat ik nog kan doen i.p.v. naar de rechter gaan?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.