BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bank niet geleverd - Made.com onbetrouwbaar!

Bijdrage door gebruiker
12-08-2019
13 reacties
Wij hebben een bank gekocht bij Made.com tijdens de Flash Sale op 28 juli. We kregen een mail dat de prijs op de site niet klopte en dat de order geannuleerd werd. Meerdere keren telefonisch contact gehad, maar helaas kwamen we hiermee geen steek verder. Zij beroepen zich op het feit dat er sprake is van een kennelijke vergissing en dat wij als consument hadden moeten weten dat de prijs niet klopt omdat zij nooit meer dan 40% korting geven.

Dit is aantoonbaar onjuist. Wij hebben een nieuwe mail gestuurd met daarbij enkele screenshots van producten met kortingen tot meer dan 60%. Wij eisen nu dat de bank geleverd wordt tegen de afgesproken prijs en zullen hier desnoods juridische stappen op ondernemen. Van een kennelijke vergissing is namelijk geen sprake, aangezien het om een bijzondere aanbieding gaat en de korting vergelijkbaar is met die van andere banken in de sale. Google maar eens op "kennelijke vergissing" dan kom je o.a. op de site thuiswinkel.org waar dit uitgelegd staat.

Op meerdere sites zien we dat andere mensen dit ook is overkomen. Onfatsoenlijk en onbetrouwbaar.
Zijn er hier op de Kassa-site ook mensen die dit is overkomen? Wij willen graag goed en gericht (als het kan samen) actie ondernemen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.