BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Balova

Bijdrage door gebruiker
30-07-2024
5 reacties
Afbeelding bij deze post - Balova

Mijn kinderen hebben een bestelling geplaatst bij Balova voor vaderdag. Voor een hamer met inscriptie, in een houten soos met inscriptie en spijkers.

Ze hebben hier een fors bedrag voor neergelegd, nl. bijna 60 euro.

De bestelling is op 2 juni geplaatst en werd pas na 22 juni bezorgd.

Daarnaast was het niet wat er besteld was, namelijk de doos zit er niet bij waar de hamer in zit en ook geen spijkers. Dus alleen de hamer is geleverd in bubbelplastic.

Hier hebben we direct een mail over gestuurd en we kregen een vergoeding aangeboden van 20 euro.

Hier zijn we niet mee akkoord gegaan en gaven aan minstens de helft terug te willen, omdat de helft niet geleverd was.

Daarna geen reactie meer gehad van 'Leonie' en ook geen geld.

Op de website stonden goede review van trustpilot. Echter op trustpilot alleen negatieve reacties. De kinderen hadden geen leuk cadeau een desillusie rijker en veel geld armer.
Oplichting dus...

We krijgen nu geen contact meer.
Hoe nu verder?



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.