BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Baby en Tiener Megastore

Bijdrage door gebruiker
17-05-2016
13 reacties
Hoi,

Ik heb vorige week online een autostoel voor mijn kind besteld bij Baby en Tiener Megastore. In de advertentie wordt aangegeven dat de autostoel comfortabel en ergonomisch is. We hebben de autostoel ontvangen en zijn niet tevreden over de kwaliteit van het product. De autostoel heeft een dun zitkussentje en voelt hard en oncomfortabel aan.
Nu heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Baby en Tiener Megastore, en zij geven aan dat de autostoel niet omgeruild kan worden. Tijdens de bestelprocedure of bij de productinformatie staat dit nergens aangegeven. Ik heb de volgende reactie ontvangen; " U kunt op onze website duidelijk zien wat de voorwaarden zijn. Wanneer u tot aankoop over gaat dan accepteert u deze voorwaarden. "
Terwijl op iedere pagina op hun website staat dat je 14 dagen bedenktijd hebt.

Kan en mag dit ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.