
Ik heb bij Avenida Interiors in Woonmall Alexandrium, Rotterdam. Een kast gekocht met een aanbetaling van 800 euro, met de belofte dat de kast uiterlijk eind januari 2025 geleverd zou worden. Toen de leverdatum verstreek en de kast nog niet was bezorgd, begon een langdurig traject van uitstel en gebrekkige communicatie. Ook heb ik gevraagd of ik het showroom model mocht kopen om zo toch nog mijn kast geleverd te krijgen na akkoord op 7 maart 2025 dat ze de showroom kast gaan leveren tegen een gereduceerd bedrag . ook werd in de mail naar mij toe verzekert dat de kast op zeer korte termijn geleverd zou worden. Ik heb nog een mail verstuurd op 18 maart 2025 met de vraag wanneer de kast geleverd gaat worden maar tot op heden is er geen communicatie terug. Ik weet even niet meer welke stappen ik nog kan doen, heb hier en daar wat informatie gelezen dat ik de koop kan ontbinden maar daar word ook weer gezegd dat je dat beter niet kan doen. dus ik hoop dat jullie mij eventueel kunnen helpen of advies kunnen geven met de vervolg stappen.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.