Mijn Etna oven( dat is dus Atag) is al drie maanden stuk. Communicatie loopt moeilijk, er is nu al 3x een monteur geweest, waar je dus de hele dag voor moet thuisblijven. De eerste keer had hij geen onderdelen bij zich, de tweede keer de verkeerde onderdelen en de derde keer weer geen (juist) onderdeel, echter die derde keer probeerde de monteur de aardlekbeveiliging eraf te halen zodat de oven het gewoon zou doen. Dat zag ik, en daarop bekende hij dat het onderdeel on backorder stond.
Communicatie is erg moeilijk, SMS wordt niet op gereageerd, Wanneer je telefonisch contact zoekt kom je in de wacht zonder te weten wanneer je aan de beurt bent( beide keren na ruim 10 minuten wachten maar opgehangen) en op de diverse E-mails wordt eerst elke keer gezegd dat de fabrikant de tijd moet krijgen het op te lossen, en wanneer je dan na 2 maanden wachten aangeeft dat de fabrikant het nu wel snel op moet lossen omdat je anders een andere oven zal moeten kopen en geld terug wilt dan wordt er helemaal niet meer op emails gereageerd. Ook de fabrikant ATAG reageert niet via email en verschuild zich blijkbaar achter de leverancier Broekhuizen Keukens.
Ik zit binnenkort meer dan 3 maanden zonder oven, want ze komen op zijn vroegst pas na de feestdagen met (hopelijk) het juiste onderdeel. Het ergste hier vind ik niet alleen het wachten, maar dat een monteur blijkbaar opdracht krijgt om de beveiligin er uit te slopen zodat de oven weer even zou werken.
Wat kan ik nog doen buiten mijn verlies nemen en een nieuwe oven kopen?