Ik heb op 6 maart 2019 een jas bestelt op www.onlinejaskopen.nl
Deze kwam snel binnen maar was helaas veelste groot. Ik heb via de site gelezen hoe ik de jas moest retourneren en heb ik keurig uitgevoerd.
Eerst moest mijn retouraanvraag goedgekeurd worden, deze goedkeuring kreeg ik per mail op 7 maart.
Een paar dagen later heb ik hem verstuurd bij het postkantoor want de verzondkosten waren voor mij zelf.
Ongeveer een week later wil ik inloggen bij onlinejaskopen om te zien of mijn jas bij hun is aangekomen.
De website lag eruit, dag erna nog steeds. Inmiddels nu 27 maart nog steeds.
In de tussentijd heb ik hun proberen te contacteren via telefoon, facebook en e-mail. Nergens een antwoord op.
Ik heb ergens gelezen dat zij 'lid'(?) zijn van Fashion Trade Wholesale en dat FTW dus failiet is! Ik heb de curator opgebeld van FTW maar onlinejaskopen staat los van FTW wat betreft het failisiment..
Overigens heb ik hier eerder een jas gekocht,enkele jaren geleden.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?!
Mvg Annette