BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Artikel geretourneerd, webwinkel zegt nooit pakketje te hebben ontvangen.

Bijdrage door gebruiker
20-02-2017
11 reacties
23 november 2016 heb ik een kledingstuk besteld bij Outlet-avenue.brandalley.co.nl, helaas heb ik toen niet het juiste product ontvangen. Ik heb daarna contact opgenomen met de klantenservice en die vertelde mij dat als ik het artikel zou retourneren dat ik het aankoopbedrag plus verzend-en retourkosten terug zou krijgen. Ik heb daarna dit pakketje verstuurd naar hun magazijn in Frankrijk. Dit pakket heb ik verstuurd met postNL zonder track en trace, zonder verzekering, omdat ik ook niet de keuze kreeg bij het postNl-punt om dit te doen. Het bedrijf zegt nu al 3 maanden lang het pakket niet te hebben ontvangen en PostNl zegt ook niks te kunnen doen. Langzamerhand begin ik te denken dat ik mijn geld nooit meer terug krijg en dit zou ik erg vervelend vinden, want ben een arme student die het geld hard nodig heeft. Weten jullie iets wat ik nog kan proberen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.