Vorig jaar gedurende het drukste weekend de start van de bouwvakvakantie gaat in het weekend de bol.com site op zwart.Hierdoor misten wij de omzet van het drukste weekend van het jaar. Zo ook andere partners van bol.com. In de weekenden is er voor de partnerkant als er een storing is niemand te bereiken.Zo was het dat weekend ook van vrijdagavond t/m maandagochtend was niemand te bereiken .En achteraf kwam men ons niet tegemoet voor de derving van omzet. Tevens doet men bij bol.com niets om impulsverkoop te voorkomen. We krijgen vaak artikelen terug met dubbel besteld , of elders goedkoper als reden. Maar bol.com weigert om retourzenden te belasten met een x-bedrag .Dit werkt voor Wehkamp ook daar zijn het aantal retouren drastisch gezakt. Hoe kunnen wij als partners deze zaken bij heb op de agenda krijgen. We laten 15 % van de omzet achter bij bol.com maar om de een of andere reden worden we behandeld als een ondergeschoven kindje.Terwijl de grootste omzet van bol.com bij de partners vandaan komt. Als iemand op zaterdagochten zijn punaises niet heeft ontvangen staat iemand ze te woord. Als wij iemand willen bereiken van de partnerservice krijgen we een AI robot.En is er maandag op 9 uur pas iemand die het kan behandelen.Is het een idee om dit een keer een thema te maken in uw programma?