BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ah prijs-verlaging betekent AH product-vernietiging!

Bijdrage door gebruiker
28-09-2013
13 reacties
Nadat de AH vanille yoghurt 0 % vet in prijs was verhoogd (ach ja die dingen gebeuren) was AH trots als een pauw toen maar liefst 1000 producten (waaronder de AH vanille yoghurt 0% vet) in prijs werden verlaagd. Prima, de yoghurt was 0,05 cent goedkoper geworden. Maar waar bleef die yoghurt dan???
Sinds de prijsverlaging kon deze NIET MEER WORDEN GELEVERD. Eerst nog in afwachting heb ik er de winkelmanager een tweetal keren over gesproken. Dit weekens zijn offcieel de kaartjes verwijderd uit de schappen. Door de beruchte prijzenslag KOMT DE YOGHURT NIET MEER TERUG! Helemaal niet meer!!
Wat kunnen consument en winkel nog meer dan kijken naar dit belachelijke theater. Niemand begrijpt het, het product verkochte hartstikke goed, maar nu is voor iedereen het plezier bedorven. Zou AH het nog kunnen terugdraaien? Wij, in Amsterdam Zuid, betalen graag weer 0,05 cent meer hoor!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.