Leuk dachten we, met z'n vijven uit eten en twee gratis met de AH restaurant actie. Alleen Shan Yi Rotterdam en een Grieks restauarant in Boskoop waren nog beschikbaar voor reserveringen, uiteindelijk gekozen voor Shan Yi. Komen we aan, staan we eerst al 10 min in een wachtrij voor de ingang. Wat blijkt? Iedereen die via Iens.nl had gereserveerd staat niet op de reserveringslijst! Alleen mensen die hadden gebeld voor de AH actie konden terecht. Alleen al in die 10 minuten waren er drie stellen voor ons met hetzelfde probleem dus laat staan hoeveel dat er waren op één avond. Ja we konden nog wel voor €16,- plaatsnemen voor het eten van de warmhoud platen (frikandellen etc.) want voor de sushi was geen plek meer. Sta je daar om 19.00 uur met rommelde maag in een stad waar het film festival ook bezig is dus nergens plek in een ander restaurant in de buurt. Uit nood maar ons vaste sushi restauarant in woonplaats Schiedam gebeld, die hadden om 20.15 uur nog plek voor vijf personen. We hebben ook gewoon een email gehad na reservering via de site dat Shan Yi had bevestigd. Denk je voor een leuke prijs te gaan eten, mag je uiteindelijk nog zelf op zoek naar een ander restaurant en het volle bedrag betalen. We hebben alsnog een leuke avond gehad hoor, maar je reserveert niet via Iens.nl met je twee volle spaarkaarten om vervolgens nog alles zelf te betalen! Zijn er meer mensen met dit probleem? Iens.nl doet het namelijk af als de schuld van het restaurant en andersom.