Kun je een abonnement niet opzeggen als die nog niet voldaan is? Ik heb nogal wat problemen gehad met het opzeggen van de ah-bezorgbundel. Misschien zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen?
Ik kreeg een bericht dat mijn bundel verlengd zou worden 15 oktober 2023. Ik dacht: die moet ik snel opzeggen voordat er een opzegtermijn van een maand komt. Die opzegtermijn bleek er al te zijn, dat was voor mij niet duidelijk. In AH's verlengingsmail van 6 september werd ik daar ook niet op gewezen. Online heb ik op 12 oktober 2022 de bundel opgezegd. Enkele dagen erna gecheckt via de chat of het goed was gedaan. Dat leek goed te zijn. Het bedrag heb ik gestorneerd, want ik had de bundel opgezegd. Nu blijkt dat ik opnieuw moet opzeggen, inclusief een maand opzegtermijn, want je kunt de bundel pas opzeggen als die is voldaan: 'Zoals mijn collega in het vorige mailtje al zei, kan je de bundel alsnog opzeggen nadat het openstaande bedrag is voldaan.' Dit kan toch niet kloppen? Wie weet hoe dit zit?