BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

About You geen 30% korting

Bijdrage door gebruiker
09-03-2020
10 reacties

Zondag 2 februari 2020 had ik de pech dat de zool van mijn laarzen helemaal losliet, ik had ze al twee keer geplakt dus het was nu wel definief het einde. Omdat ik alleen nog een paar gympen heb, die niet waterdicht zijn, moest ik gauw nieuwe laarzen hebben. Die zag ik bij About You. Daar waren laarzen te koop waar ik 30% korting op zou krijgen. Die dag was de laatste dag dat deze korting verleend werd. Ik blij, dus vul alles in, maar bij afrekenen werd er geen 30% korting verrekend.
Misschien lag het aan mijn browser, dus andere browsers geprobeerd. Nee, lukte ook niet. Dan maar bellen... Helaas er was een storing dus ze konden mij niet te woord staan.
Dan betaal ik wel achteraf bedacht ik me, maar helaas die knop werkte ook niet. Ik kon ze alleen bestellen als ik onmiddellijk betaalde.
Wat nu?

Omdat ik wel vaker bij About You koop dacht ik, dan bestel ik ze maar en bel morgen wel om die 30% korting te bespreken. Dus ik de volgende dag gebeld en nee, die 30% korting kon ik wel vergeten. De actie was afgelopen... Verder werd er een vaag verhaal verteld. Ik kwam gewoon geen stap verder.
Dus maar via mail mijn verhaal verteld. Er was inderdaad een storing geweest maar helaas die korting kreeg ik niet meer, achteraf korting geven deden ze niet aan. Omdat 23,97 euro voor mij toch best veel is besloot ik het er niet bij te laten zitten.
Inmiddels heb ik antwoord gehad van acht verschillende mensen. En het komt in feite op hetzelfde neer, ik krijg de korting niet. Aan achteraf korting toekennen doen ze niet aan. In de laatste mail werd gezegd 'Als u de bestelling niet had geplaatst dan hadden wij u een code kunnen toesturen' Maar dat was juist het punt, ze waren niet te bereiken en de korting was alleen die dag nog geldig.

Ik weet dat ik het niet slim aangepakt heb, maar ik was in goed vertrouwen en verwachtte een oplossing, juist omdat ze erkenden dat het systeem niet werkte. Ik heb geprobeerd het vriendelijk op te lossen maar dat lukt dus niet. Ik vroeg me wel af of niet meer mensen zondag 2 februari deze korting misgelopen zijn, want hij werd gewoon niet verrekend vanwege die systeemfout.

En heeft iemand nog een tip voor mij wat ik eventueel nog kan doen?

Nogmaals ik weet dat ik het niet slim aangepakt heb, dus die opmerkingen kunnen jullie me besparen. Ik zou graag concrete antwoorden zien. Ook hebben misschien wel meer mensen die korting misgelopen en zijn zij ook de dupe van die systeemfout.

Alvast ebdankt voor het lezen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.