Ik heb bij Coolblue anderhalve week geleden een Tunturi Ficycle 50i hometrainer gekocht voor €499.
Deze hometrainer staat op de homepagewww.tunturi.comvoor €429!!
Inmiddels kost dezelfde hometrainer bij jullie nu €529.
Dit ruikt naar prijsopdrijving door het coronavirus. Er kan nergens meer worden gesport. Het kan en mag toch niet zo zijn dat jullie een veel hogere prijs berekenen dan de fabrikant. Dit is MISBRUIK maken van de situatie waar we met zijn allen nu in leven.
Ik heb contact met een medewerker die mij aanbood de hometrainer terug te doen in de doos en hem te retourneren. Dit gaat niet lukken omdat het apparaat door het uit elkaar halen en terugstoppen in de kapotte doos door jullie allen nog maar kan worden als tweedekansje met een veel lagere prijs en daarnaasr voor mij een hoop werk.
Ik ben een vaste klant van Coolblue en verwacht enige vorm van conpensatie. Anders zijn jullie een klant kwijt en wil ik wel eens toetsen hoe Kassa en/ of Radar hier over denkt.