BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

aankoop Bart Smit

Bijdrage door gebruiker
16-01-2011
11 reacties
In december het probleem met Bart Smit via dit medium besproken. In het kort zij leverde een Racing Wheel dat na nog geen 2 dagen al kapot was. Omdat mijn zoon niet wist of hij een bon had gekregen. Ging hij nog met de originele doos en verpakking na de winkel. Helaas geen enkele medewerking zonder bon, dit ondanks dat de verkoper mijn zoon herkende en hij ook op camarabeelden stond met de aankoop. Via site van kassa juridische hulp gekregen en een brief gestuurd naar Bart Smit. Hierin stond dat zij volgens de wet verplicht zijn om deugdelijke spullen te verkopen bon of geen bon. Maar helaas Bart Smit reageerd niet op de brief.
Nog maar een brief gestuurd en maar weer wachten, tegen een grote firma is het moeilijk vechten, service staat bij niet in hun werkomschrijving. Zijn er meer mensen met deze ervaring bij Bart Smit?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.