BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

6 Stoelen gescheurd na 3 -4 weken van de aankoop

Bijdrage door gebruiker
12-11-2020
13 reacties
Afbeelding bij deze post - 6 Stoelen gescheurd na 3 -4 weken van de aankoop

Op 12 november 2019 heb ik overeenkomst aangegaan met Centra Meubel B.V. Purmerend voor de aankoop van een tafel en zes stoelen voor een bedrag van € 1.835,-.

In januari 2020 zijn de tafel en stoelen bij mij geleverd. Binnen drie weken na levering ondervond ik al een klacht, te weten: de stoelen begonnen te scheuren. Ik bent bij de wederpartij langs ge- weest om mijn klacht kenbaar te maken. De wederpartij zou op 8 april jl. langskomen om mijn klacht te onderzoeken en te beoordelen. De wederpartij is de afspraak niet nagekomen en meldt u de volgende dag dat zij geen huisbezoeken meer uitvoert in verband met het Coronavirus. De wederpartij stelt dat zij niets voor mij zal doen en sluit mijn dossier. Ik eist kosteloos herstel of ver- vanging van de zes stoelen.

Ik verzoek u om na te kijken voor de zes stoelen en te oordelen van de stofferen en hoe is mogelijk na 3: 4 weken dat al stoelen zijn gescheurd?!
Wat kan ik doen ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.