BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

2 maanden slapen op een matras met fabricage fout wat zijn mijn rechten?

Bijdrage door gebruiker
29-07-2019
9 reacties
Meer dan een maand geleden een matras van Beter Bed gekocht via Wehkamp. Bij levering geconstateerd dat het matras meer dan 10cm korter was dan hoorde. Er is ons toen een omruiling beloofd die later omgezet werd naar een expertise die dan weer later omgezet werd in een omruiling.
Er kon al eerder omgeruild worden toen hij nog op voorraad was dit is echter nooit gebeurt.
Eerste lever datum was halverwege juli. Tweede lever datum was 1 augustus. Derde lever datum afgelopen vrijdag 29 juli doorgekregen dat het nog eens drie weken gaat duren lever datum 19 Augustus!

Geprobeerd contact te maken met Beter Bed. Uiteindelijk een direct nummer gekregen met de customer service van Beter Bed die een muur opgooide van onmogelijkheden. Ze probeerde het af te wenden met een bloemetje en een tegoed bon. Dit maakt ons afgekeurde matras niet beter om op te slapen. Een matras met een volume en inhoud voor 1.60 maar meer dan 10cm korten na 3 dagen begon het matras in het midden omhoog te komen.
Geen enkele manier om het ongemak over te brengen aan Beter Bed.
Dus nu over 3 weken 2 maanden slapen op een afgekeurd matras zonder ook maar enigszins een geboden oplossing.

Wehkamp heeft een vergoeding gegeven voor de tijd gespendeerd 50 euro aan onkosten met het voorruitzicht dat het matras nu aanstaande 1 augustus geleverd zou worden. Wat zijn onze rechten en wat kunnen we doen aan de slechte klantenservice van beter bed?






Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.