BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vakantieveilingen

Bijdrage door gebruiker
08-08-2014
7 reacties
26-7 j.l. heb ik een dinerbon voor twee personen “gewonnen”voor twee personen a € 29,00, zoals het hoort heb ik bij het restaurant , via Vakantieveilingen.nl, gereserveerd (alles was betaald),
vlot kreeg ik een bevestiging dat alles in orde was en dat we welkom waren, even daarna kreeg ik weer een mail van het restaurant dat het een vergissing was want in de maand augustus doen ze geen diners maar alleen lunches en excuses hiervoor…! gevolg was dat ik mijn waardebon code en mijn geld, kwijt was,
27-7 heb ik hierover een mail gestuurd en kreeg een automatische mail terug dat alles binnen twee dagen in orde zou gemaakt worden,
wij zijn nu twee weken verder en niets is gedaan, callcenter medewerkers komen met hun standaard riedel>we hebben een mail gestuurd naar de veiling redacteur maar hij is er nog niet aan toe gekomen (wie is in Gods naam de Veiling redacteur..),
een zeer klantonvriendelijk gebeuren
en slechte service!
Het lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben........
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.