BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Online bestelling tuincentrum Koeman onvolledig

Bijdrage door gebruiker
14-05-2020
4 reacties
Ik heb door Corona een bestelling gedaan bij tuincentrum Koeman.
Ten eerste moest ik heel lang wachten op mijn bestelling.
Na 1 mailtje geen reactie!
mailtje 2 waarin ik aangaf mijn geld terug te willen als zij niet zouden leveren kreeg ik een mail van verzending.
Helaas ontbrak er een six pack lelie gras!
ik heb inmiddels geprobeerd te bellen, men neemt niet op.
3 mailtjes via de contact pagina verzonden, geen reactie.
ik heb heel zielige plantjes ontvangen en dat voor ruim €100,00.
en dan ook nog onvolledig.
wat kan ik doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.