BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

niets gezien van wk sprint in Thialf

Bijdrage door gebruiker
16-02-2011
169 keer bekeken
25 reacties
In januari zijn mijn man en ik naar het WK sprint in Thialf geweest. We hadden staanplaatsen aan de zuidkant. Ruim op tijd aangekomen stond het op de galerij 5 rijen dik. Er was geen doorkomen aan. Het was bomvol. Wij zijn een paar keer heen en weer gelopen over de galerij om ergens een plekje te zoeken waar wij een glimp van de baan op konden vangen. Dat was niet het geval. Teleurgesteld zijn wij na 20 minuten huiswaarts gekeerd. Ik heb daarna contact gezocht met Thialf. Ik heb mijn klacht geuit en de entreeprijs teruggevraagd. Er kwam een reactie van Thialf, bij monde van [edit redactie]. Geld terug kon niet, maar omdat ik de moeite had genomen om hen te informeren werden ons 2 nieuwe kaartjes aangeboden voor een ander schaatsevenement. Deze heb ik geweigerd. Na nog een keer heen en weer gemaild te hebben, kwam er na enige weken een soort van definitief antwoord. Er was flink overlegd, de conclusie was dat geld teruggeven geen optie was omdat dat precedenten zou scheppen. Is er een mij nu nog onbekende manier om Thialf toch te bewegen, mij het entreegeld terug te betalen? Ik heb namelijk niets maar dan ook niets van de wedstrijd gezien, niet eens een glimp van een ijsbaan. Ik vind dat Thialf in gebreke is gebleven.

Groet
Annemieke Janse
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.