BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

miniinthebox

Bijdrage door gebruiker
29-11-2015
3 reacties
hallo kassa,
ik heb ongeveer 2 maanden geleden iets besteld bij miniinthebox en het is tot de dag van vandaag niet aangekomen.
ik heb al meerdere keren contact met hun gehad over het pakketje en zij vertelden mij eerst dat ik 2 maanden moest wachten en daarna weer contact met hun moest opnemen. dat heb ik gedaan, om een lang verhaal kort te maken. hun zeggen nu dat ze moeten wachten tot dat het pakketje bij hun boven water is tot dat ik mijn geld of een andere compensatie kan krijgen. mijn vraag klopt dit en wat kan ik hier aan doen om mijn product of mijn geld weer terug te krijgen. staan hun in hun recht om mij zo lang te laten wachten.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.