Onze dochter is vijf geworden en wij wilden haar kinderfeestje laten organiseren door Kidsmoment uit Amsterdam. Leuke website, wij huurden twee Unicorn-prinsessen voor anderhalf uur die de kinderen zouden komen vermaken.
Via deapp besproken ende afspraak bevestigd. Dekorte reacties: 'Hayy Yes leuk' met een verliefde smiley erachter vond ikal wat vreemd enonprofessioneel, maar het adres werd ook gevraagd dus ikweet het maar aan enthousiasme. Erkwamen inaanloop naar het kinderfeestje zaterdag 18juni echter heel geen vragen meer over het aantal kinderen ofde naam van dejarige ofwat danook, dus ikbegon mij zorgen temaken. Opvrijdagavond nog even met een smoesje een app gestuurd: 'Hoe gaat het verder met betalen?». Bericht gelezen, maar geen reactie.
Afijn, zaterdagmiddag13.00uur zaten ertien meisjes van vijf jaaroud, verkleed inunicorn-stijl aan een grote tafel vol spanning tewachten opde twee unicorn-prinsessen die een feestje met hun zouden komen vieren. Natwintig minuten maar eens gebeld, detelefoon ging over, maar werd niet opgenomen. Nog eens gebeld envanaf toen alleen maar devoicemail (U kunt niets inspreken, deinbox zit vol). App gestuurd die werd gelezen, maar geen reactie. Tot opheden nog altijd niets mogen vernemen.
Ik kan erwerkelijk waar met mijn verstand niet bij dat iemand dit kan doen.. wat een walgelijk mens moet jedan zijn.Bah. Deteleurstelling bij mijn dochter enhaar vriendinnetjes zal ikhen inieder geval nooit vergeven. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met dit bedrijf? Ik vind dat hier iets aan gedaan moet worden, want zo kun je echt niet met mensen omgaan.