BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kom ik van online abonnement af van Telegraaf.

Bijdrage door gebruiker
07-08-2021
259 keer bekeken
12 reacties
November 2020 een online abonnement afgesloten bij de Telegraaf. Voor 6 maanden. In Mei 2021 opgezegd. Per telefoon en, brief schrijven; "uiteraard komt het in orde". Dus Juni nog betalen, dacht ik. Juli kwam, geld afgeschreven. Ik storneren en zij weer innen. Weer contact gezocht: ja, komt goed. Komt niet goed, zie nog steeds op de site dat ik abonnee ben. Ook in Juni weer contact formulier: automatisch antwoord: u krijgt over 15 dagen een antwoord. Niet dus. Geen asem verder. Als men een abonnement wil: binnen 2 minuten geregeld. Was zojuist aan het zoeken: dat "je er zo vanaf kon". Gelukkig op tijd gezien dat ook dit weer een gevalletje "inkomsten generen" was, zo'n wazig bureautje. Staat er nota bene bij "gratis" en kost het je nog €6,95. Gaan we niet doen. Maar iemand een tip hoe je er wel vanaf komt. Want bellen, contactformulier invullen: ziende blind en horende doof. Alvast bedankt als iemand me de gouden tip geeft.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.