BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heeft iemand ervaring met de service van Robomow

Bijdrage door gebruiker
12-06-2021
7 reacties
Wij hebben een recente Robomow
na defect gemeldt te hebben moesten we hem naar een locale dealer brengen
deze was niet echt positief
Hij heeft contact met Robomow gezocht ivm garantie, bleek dat de Robomow dit zelf moest regelen.
dus apparaat opgehaald
service dienst Belgie gaf aan dat er een monteur aan huis kwam
Echter we kregen een verzend etiket
apparaat verzonden was na weken niet aangekomen toen toch, nu weken later blijkt de printplaat kapot te zijn die voorlopig niet leverbaar is. Van de locale dealer begrepen dat je zonaar een jaar zonder kan zitten. En het gras groeit maar door.
Hebben meer mensen deze ervaringen?


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.