Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezegd.
Inmiddels is Bayck niet meer bereikbaar. Esso heeft een poosje geleden een extern bureau ingeschakeld voor de communicatie, maar tot op heden hebben we daar geen contact mee gehad...
Esso geeft na 11 maanden nog altijd aan dat de fiets gaat komen, maar daar twijfelen wij over.
Wij hebben al voorgesteld dat we in plaats van de fiets esso punten krijgen (dit gebeurt bij andere winacties), maar dat willen ze niet.
Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar het zou toch leuk zijn om de gewonnen prijs (of punten) na 11 maanden te krijgen.
Wat kan/mag je hier verwachten?