Hallo lezers,
Eind maart/begin april bestelde ik bij bol.com een cd, Op website werd aangegeven dat ander bedrijf dit zou leveren. Prima, doorgegaan met de bestelling. Aangegeven dat we de rekening met een acceptgiro wilden betalen.
Paar dagen later werd het cdtje keurig op tijd bezorgd. geen klachten.
Maar nu heeft Bol.dom dus de rekening niet per post verzonden, maar via email. Ondanks ons verzoek.
Ik was niet in de gelegenheid dit via email te doen, en vond het dus een vreemd verhaal dat ik nu plots herinneringskosten moest gaan betalen? Heb dus bedrag van de cd overgemaakt, maar niet de herinneringskosten.
Klantenservice beantwoord: dat externe partij niet met acceptgiro's kan werken, is niet aan hun.
maar ondertussen krijg ik het wel via de mail van Bol.com.....vind dit bijzonder vreemde werkwijze.
Graag hoor ik van jullie of het terecht is dat ik die 3 euro herinneringskosten niet betaal....want als zij wel in hun recht staan loopt het dadelijk op tot 7 euro etc......en tja, zoals jullie vast begrijpen. Het gaat me niet om de 3 euro, alswel om het principe.