BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bestaat er een termijn waarbinnen fabrikant Bosch een promotie moet voldoen?

Bijdrage door gebruiker
28-08-2017
5 reacties
In mei een grasmaaier gekocht in combinatie met een grastrimmer. Belofte van Bosch was om binnen 6 weken de "promotie" (grastrimmer) op te sturen. Na 2 maanden bleek er iets mis in administratie van Bosch. Promotie zou zsm opgestuurd worden, nadat ik zelf contact opnam. Nu, 28-08, nog steeds niets. Geen reactie op emails, verkeerd doorverbonden als ik bel en de mailtjes die ik wel gekregen heb, zijn inhoudsloos en vol met lege beloften en termen.
Bosch reageert niet en stuurt niets op.
Hebben zij een wettelijke termijn waaraan zij moeten voldoen in dit soort gevallen en ik dus actie kan ondernemen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.