Wie kent Your Look For Less?
Heb er op 18 juni wat besteld en kreeg via internet een klantnummer toegewezen. Paar dagen later kreeg ik via een brief de mededeling dat ik 150 euro moest aanbetalen, omdat het nogal een hoog bedrag was wat ik moest betalen. Daar stond hetzelfde klantnummer in. Heb via een mail nagevraagd waarom dit was, die aanbetaling en daar werd gezegd omdat ik voor een hoog bedrag besteld had en nieuwe klant was. In die mail stond een ander klantnummer. Ik heb bij de aanbetaling beide klantnummers doorgegeven. Alles was per direct leverbaar. Omdat het zo lang duurde heb ik navraag gedaan en ineens is alles pas eind augustus leverbaar. Ik wil dus van de bestelling af en mijn aanbetaling terug. Nu doen ze ontzettend moeilijk, want ze zeggen nu ineens dat een van de klantnummers aan een ander toebehoort. Maar ze kunnen toch zien aan mijn naam en rekeningnummer aan wie ze het terug moeten storten.
Heeft iemand voor mij een tip wat nu te doen? Heb al diverse mailtjes gestuurd en ze ook allemaal bewaard. Hoe moeilijk kan het zijn om mijn 150 euro terug te storten? Ik heb dit nog nooit meegemaakt, zelfs niet bij Neckermann, Otto en Wehkamp dat ik iet moest aanbetalen. Voor mij nooit meer Your Look For Less. Maar ja, hoe krijg ik nu de 150 euro terug.