BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Welzorg levering zeer traag..

Bijdrage door gebruiker
16-11-2011
6 reacties
Mijn vrouw heeft via de MO- zaak en de WMO een indicatie gekregen dat er een scootmobiel moeten worden geleverd. De toewijzing is zover dat deze al bij Welzorg ligt en kan worden geleverd.
Ik las en hoorde veel klachten over de bureaucratische molen omtrent de aanvraag. Wij hebben deze gelukkig anders ervaren. Dit was allemaal in een maand rond.

Maar nu zijn we afhankelijk van welzorg voor de levering. Om tussen het ontvangen van de beschikking en het bellen voor een levering maakt Welzorg gebruik van 10 dagen. Ze hebben dus 10 dagen nodig om het bellen naar de klant te plannen.
Ik heb al contact gehad met Welzorg Amsterdam. Deze geven idd aan dat het om een geheel standaard levering gaat van de scootmobiel. Geen toeters en bellen,geen aanpassingen. Alleen de doos waar de scootmobiel in wordt geleverd moet open gemaakt worden.
Maar na het plegen van het belletje zal de levering nog eens 6 tot 8 weken duren.
Door Welzorg zelf is mij verteld dat ze deze op voorraad hebben staan.

Ik kan het niet begrijpen dat een middel als deze zo traag worden geleverd. Natuurlijk weet ik dat wij niet de eerste of de laatste zijn voor levering.
Maar als er een toekenning is gedaan zal het toch hard nodig zijn. De inleving van Welzorg is ver te zoeken.

Het betreft Welzorg Gyroscoopweg te Amsterdam.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.