BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tommy teleshopping

Bijdrage door gebruiker
05-12-2014
9 reacties
onlangs had ik een jet frijer gekocht via tommy tele shopping maar hij voldoet niet nu wil hem retour sturen wat blijkbaar een goot probleem is bij tele shopping,herhaaldelijk proberen wij te bellen om een medewerker te spreken over retour wat niet lukt je komt in een wachtrij van 0900 nummers oook is er oen via de mail bericht gestuurd maar weer gen reactie van tele shopping om een brief te krijgen met instructie tot retour sturen aan tele shopping ,omdat de betalingen via after pay gaan bij teleshopping is hier ook herhaaldelijk contact mee geweest maar die stuurt je weer naar tele shopping ,dit gaat nu al enkele weken dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd ,wat ik vandaag wel ontvang was aanmaning van deurwaarder om tot betaling te dwingen wat ik weiger te doen omdat ik al enkele weken vraag om brief voor retour sturen die ik maar niet krijg van beiden niet van tele shopping niet van afterpay heerenveen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.