Zijn er meer mensen die er last van hebben dat TNT post stelselmatig (soms zeer belangrijke) post niet of verkeerd bezorgd? Als je er dan vervolgens een klacht over indient krijg je een standaard antwoord terug, namelijk de volgende:
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw e-mail ontvangen waarin u aangeeft dat ondanks uw eerdere melding er geen verbetering in de postbezorging heeft plaatsgevonden. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik hierop reageren.
Ik heb dit gemeld bij de betreffende leidinggevende met het verzoek actie te ondernemen, zodat de post op een juiste wijze wordt bezorgd. Uw klacht wordt intern opgelost, u krijgt daarom geen verdere reactie op uw melding.
Door uw klacht aan ons door te geven, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
[edit redactie - persoonsgegevens verwijderd]
Klantenservice TNT Post
Ik heb deze reactie al meerdere keren ontvangen in het afgelopen jaar en ik krijg dus ook echt de induk dat er niets mee gebeurd. Het is nu zelfs zo ver dat het gemiddeld 2 keer in de week voorkomt dat post niet of verkeerd bezorgd wordt. Zijn er meer mensen die hier mee zitten en steeds dezelfde reactie krijgen? En zijn er mensen die weten hoe ik ervoor kan zorgen dat er wel wat gebeurd?
m.v.g. Celeste