BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

thuisapotheek

Bijdrage door gebruiker
22-01-2009
61 keer bekeken
15 reacties

September 2008 ben ik telefonisch benaderd door de thuisapotheek. Ik kon kostenloos maandelijks mijn medicijnen thuisbezorgd krijgen. Ik heb daarin toegestemd. Nu (januari 2009) werd ik gebeld met het bericht dat de goedkeuring van de huisarts binnen was en de medicijnenverstrekking zou beginnen, Echter de dag daarop werd ik benaders door de assistente van mijn huisarts dat ze slechte ervaringen hadden met de Thuisapotheek. Ik werd vriendelijk doch dringend verzocht af te zien van de service van de Thuisapotheek, eigenlijk werd ik voor het blok gezet: of de Thuisapotheek opzeggen of een andere huisarts zoeken met de mededeling dat alle huisartsen hier in Enschede eensluidend de zelfde mening hebben. Mijn vraag is: zijn er meer mensen met dezelfde ervaring en zijn er mensen die wel goede ervaring hebben met de Thuisapotheek?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.