BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Thuisapotheek

Bijdrage door gebruiker
11-03-2013
4 reacties
Na een aantal incomplete en/of foutieve leveringen, hebben wij ons uit laten schrijven bij de Thuisapotheek. Het is er na de doorstart niet beter op geworden, 2 leveringen methylfenidaat (medicatie tbv ADHD) waren incompleet. Helaas kwam ik hier de eerste keer te laat achter zodat ik niet meer kon reclameren maar van de levering van afgelopen vrijdag mistten weer 2 doosjes à 30 stuks. Na het telefoontje van hun medewerker vanmiddag, waarin de medewerker te kennen gaf dat dat absoluut onmogelijk was gezien 5 controles maar er zitten toch echt 2 doosjes te weinig in de doos, en ik geen nalevering hoefde te verwachten, heb ik ons uit laten schrijven. Gezien het feit dat het niet de eerste keer is dat het fout gaat, het feit dat deze medicijnen onder de internationale Opiumwet vallen, het feit dat wij (onder andere) door dit soort onzorgvuldigheden de zorgkosten zien stijgen en de klantonvriendelijke instelling van de medewerker, heb ik besloten hiervan melding te maken bij Tros Radar zodat anderen wellicht van deze informatie kunnen profiteren.Slechte zaak en zeer triest maar ik ga voortaan wel naar de apotheek zelf mijn medicatie ophalen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.