Op de 18e van juni zijn er automatisch contactlenzen besteld bij Specsavers voor mijn abonnement. Deze zijn tot heden nog niet aangekomen.
Maar ik heb de lenzen deze week en volgende week al nodig, en dringend ook. Zelf heb ik meerdere keren met Specsavers gebeld om te vragen of ze zeker weten dat ze deze week zouden aankomen. Hierop was het antwoord elke keer ja, en hoefde ik volgens hen geen spoedsetje te bestellen bij de winkel. Dit heb ik dan ook niet gedaan. Wat blijkt nu? Beide abonnements lenzen en spoedsetje zullen blijkbaar niet op tijd aankomen??
Daarnaast had Specsavers problemen met zijn bank, waardoor mijn betaling niet is ontvangen, wat ook de verzending van mijn lenzen heeft uitgesteld.
Ik heb hierover al een mail gestuurd naar Specsavers, en ga morgenochtend langs bij de winkel.
Ik hoop dat jullie voor mij kunnen inschatten wat Specsavers voor mij kan/wil doen en of er nog meer is wat ik kan ondernemen om mijn lenzen op tijd binnen te krijgen. Zijn er bijvoorbeeld wetten hiervoor voorgeschreven?