BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Solange Berkel

Bijdrage door gebruiker
11-09-2015
3 reacties
Ik heb op donderdag een Baggy jeans met knopen in vintage look van het merk Ambika gekocht en de daarop volgende zaterdag heb ik de broek aangetrokken. Nu zitten er her en der wat slijtplekken op de broek maar dezelfde dag had ik al een gat op de knie. Terug gegaan naar Solange waar ik de broek moest achterlaten met aankoopbon en waarop ik dezelfde week werd teruggebeld met de mededeling dat ze niets voor mij konden betekenen. Ik vind dit niet kunnen! Als ik een broek met gaten had gewild dan had ik die wel gekocht. Ik vind dit een super slechte service van Solange. Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen/welke stappen ik kan ondernemen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.