Ik had geen idee waar ik deze vraag moest stellen maar aangezien kleding ook als een levensmiddel gezien kan worden bij deze. Ik heb begin dit jaar een broek gekocht bij de winkelketen The Sting. Na deze broek naar schatting 8-10 maal gedragen te hebben t/m mei was deze reeds versleten aan het kruis. Daarop ben ik teruggegaan naar de winkel waar zij mij vriendelijk de broek ruilden voor een nieuwe. Ik was echter weer snel teleurgesteld toen vervolgens na 4 à 5 maal gedragen te zijn, de broek opnieuw versleten was aan het kruis. Nu heb ik op internet gezocht naar enige contact gegevens voor de winkel, onvindbaar. Op die manier wordt er geen enkele mogelijkheid geboden voor de klant om contact op te nemen voor onder meer deze kwalijke zaken. Verder trof ik op de site www.klacht.nl veel meer klachten aan m.b.t. deze winkelketen, met name over de kwaliteit van de kleding (loslaten stiksels, snel versleten, na enkele wasbeurten al kapot). Daarenboven krijgen deze klachten honderden 'views', opnieuw een teken dat ik niet de enige ben met deze klachten. Mijn vraag is vervolgens: kan een dergelijke winkelketen gewoon wegkomen met het negeren van klachten van hun klanten en kan en/of moet hier niet iets aan gedaan worden?