Bij easybbq (uit best) bestel ik voor een kleine 400 euro een bbq arrangement. Wordt keurig bezorgd. Op zondag ontdek ik bij het in elkaar zetten dat de lekplaat ontbreekt. Ik bel ze. Helaas geen service op zondag. Leg er maar karton onder. Dat doen we. Maar door het missen van die lekplaat wordt de bbq totaal niet warm. Ik bel weer. Weer geen service. Met 35 man staan we uiteindelijk om een skottelbraai.
Ik bel maandag weer en vraag om een compensatie. Wordt niet terug gebeld. Vergeten. Uiteindelijk bieden ze gratis servies voor een volgende keer (servies is altijd gratis) ik wil geen volgende keer, ik heb betaald met euro's. Ze bieden 25 en later 35 euro. Op de site hanteren ze een huurprijs van 85 euro voor een bbq ik krijg nog niet de helft vergoed bij een fout van de kant van easy bbq. Ik vind het ongepast. Ze beloven een kntzorgde bbq maar ik had alleen maar stress!!
Wat is reëel om te vragen en waar heb je recht op in een geval als dit??