BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Reclame Specsavers en de praktijk

Bijdrage door gebruiker
26-04-2013
8 reacties
Voor de tweede keer heb ik onlangs een bril aangeschaft bij Specsavers. Over de kwaliteit en de service geen klagen maar wel ben ik voor de tweede keer veel duurder uit dan de aanbiedingsprijs waarmee ze je als klant lokken. Dat komt vooral door de glazen. Ik ben behoorlijk bijziend, meer dan -5 aan beide ogen, dus een deel van die kosten zijn vanwege extra dunne glazen. Geen overbodige luxe, anders krijg je het beruchte jampotjeseffect. Maar ook veel duurder dan beloofd zijn de varifocusglazen en dat is omdat de standaardglazen uit de reclame door de winkelmedewerkers ten sterkste wordt afgeraden. Daar kan je volgens hun niet goed door zien want die vertekenen het beeld. Ik ben weer overstag gegaan maar achteraf vraag ik me af of het echt zo slecht zien is door die standaard varifocusglazen. En is het niet vreemd dat de glazen waarmee Specsavers zichzelf aanprijst als de beste en de goedkoopste door de eigen medewerkers worden afgekraakt? Ik ben benieuwd naar andere ervaringen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.