BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Polland

Bijdrage door gebruiker
22-12-2009
1 reactie
Ik doe al lang mee aan internet vragenlijsten bij POLLAND en dat was altijd helemaal leuk en goed vergoed.
Er is nu een nieuwe website waar je amper opkomt etc etc, maar dat is niet het irritantste.
Als je nu je polletjes wil inwisselen voor waardebonnen van Bol.com krijg je die gewoon helemaal niet of het duurt zò lang dat ze zijn verlopen.
Op emails wordt niet gereageerd en op andere klachtenforums lees je hetzelfde probleem met POLLAND.
Is hier iets aan te doen want ik (en meer mensen) had toch graag mijn bonnen vòòr de kerst gehad.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.