BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

oplichterij

Bijdrage door gebruiker
18-11-2015
4 reacties
Goeden dag, We hebben een bestelling gedaan zie het bericht.
Goedendag,

Ziehier de samenvatting van uw uitgevoerde betaling via HiPay wallet op de site slimturbovital.nl.
Wij vragen u deze mail te bewaren als bewijs van betaling of als HiPay wallet-factuur.

Detail van de bestelling op slimturbovital.nl:

Benaming van de bestelling: Bestelling Nr**** op pagina www.slimturbovital.nl - ****
Referentie van de transactie 5616337A75FC8189
Datum en uur van de betaling: Op donderdag 8 oktober 2015 09:11:22 UTC
Betaalmethode: HiPay wallet-rekening nr. ********/Bankkaart niet 3DS
Koper: *********************


Productreferentie Naam Prijs, inclusief belasting Hoeveelheid Totaal, inclusief belasting
Nr. 0: 6582 Verrijkte Afslankkuur SLIMTURBOVITAL TOTAL PLUS 49,00 EUR 1 49,00 EUR
Leveringskosten: 7,90 EUR
Totaal van uw bestelling incl. btw: 56,90 EUR


En we hebben op 2-11 een mail gestuurd om te vragen waar ons pakket blijft, dit bericht hebben we op 4-11 nogmaals gestuurd met vraag op antwoord, nooit wat gehoord . En op 17-11 weer een mail er uit maar nu hebben we verteld dat we de media gaan op zoeken ,wegens dat we ons opgelicht voelen. Nu de vraag wat kunnen we nu nog doen , want er werden leuke beloftes gedaan ,uiteraard moesten we dat eerst zien dan geloven ,maar toch. Het is geen groot bedacht wat het koste maar als er meer mensen zijn kan het leuk op lopen.
We wachten nu op U antwoord wat we kunnen doen.
met vriendelijk groet , Jacob en Ramona.
Mail adres is : *************
Tel: **********

[edit redactie - gegevens weggehaald]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.