
Nespresso koffieclub klacht: blijft rekening sturen voor retour gezonden bestelling.
Nespresso koffieclub bestelling (bestelnr. 48493221). Bestelling na een dag ongeopend retour per post gezonden, vergezeld van een papieren Nespresso herroepingsformulier. Ook digitale kopie van herroepingsformulier plus digitale kopie van retourbewijs gemaild. Paar dagen later een bevestiging van ontvangst gekregen.
Toch blijft Nespresso, inmiddels voor de vijfde maal en twee maanden verder, telkens dezelfde rekening sturen. Meerdere contacten met klantenservice helpen niet. Nu dreigen met incasso. Daarom deze klacht. Via deze website eis ik van Nespresso sluitend antwoord, uitleg, welgemeend excuus en bovendien een vergoeding voor ergernis, verloren tijd en belkosten. Lees hieronder het originele retour/ontvangst bericht van Nespresso. Ondanks deze blijft de rekening dus komen.
---------------------------------------------------
Dit is de originele retourbevestiging/ontvangstbevestiging van Nepresso:
Beste Xxx Xxxxxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw bericht aan Nespresso. Wij hebben uw herroeping in goede orde ontvangen en zullen deze in behandeling nemen. Wij betreuren het dat u ervoor gekozen hebt af te willen zien van uw bestelling en zien u graag terug bij Nespresso voor een nieuwe bestelling. Het betaalde bedrag kunt u binnen 14 dagen tegemoet zien op uw bankrekening.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, wens ik u een fijne avond toe.
Met vriendelijke groet,
Xxxxx
Nespresso