BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

natufit

Bijdrage door gebruiker
28-09-2008
26 reacties

Ik ben in juni gebeld door een Natufit medewerkster. Zij vroeg of ik leuk zou vinden een proefpakketje te ontvangen tegen verzendprijs.Ik vond het goed. Toen vroeg ze mijn bankrekeningnummer voor een automatische incasso. Ik heb mijn bankrekeningnummer niet gegeven en ik zei dat ik geen pakketje wil ontvangen. Na een maand heb ik een pakket ontvangen van Natufit en er zat ook een brief bij, waar in stond dat automatishe incasso mislukt is en of ik openstaande bedrag voor € 47.95 wil overmaken.

Ik heb gelijk gebeld en uitgelegd dat ik geen pakketje besteld heb en dat ik niet ga betalen. Ze zei dat ze een voicelog opname hebben .Ik vroeg of zij voicelog opname naar mij wil sturen. Dat heeft ze gedaan. Er stond een gesprek dat ik absoluut niet uitgevoerd heb. Ze hebben mijn naam (niet helemaal compleet) en mijn adres en andere bankrekening andere voornaam gebruikt.De stem die JA zegt is niet mijn stem.

Ze hebben nu incassobureau ingeschakeld en nu extrakosten erbij moet ik € 85 betalen. Pure oplichterij dus.

Wie kan mij erover advies geven?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.