BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kleding c.q. puntensysteem Anna-van-Toor.

Bijdrage door gebruiker
12-07-2004
120 keer bekeken
4 reacties

Sinds april j.l. is Anna-van-Toor-kleding aangesloten bij annaOircle. Klanten ontvangen een pasje waarop (bij overlegging aan de Kassa) men punten spaart. Sinds april heb ik ongev. 5 x aankopen gedaan bij betreffende winkel. Via de persoonlijke internet-rekening kan men het puntensysteem volgen ....echter tot heden geeft de rekening 0 punten aan ! Natuurlijk gaat het niet om de puntenwaarde maar na herhaaldelijke emailtjes aan het bedrijf te sturen om informatie hierover komt er geen enkele reaktie. Bij navraag aan de balie van het bedrijf in Zeist is men niet op de hoogte van e.e.a. terwijl men wel opnieuw het pasje inscant ! Lijkt ons een klantonvriendelijk systeem. Zijn er meer Anna-van-Toor klanten met dezelfde ervaring ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.