Geachte heer, mevrouw,
Op 18 april 2012 heb ik bij Gardo superstore een buggy gekocht. Helaas viel vorige week deze buggy uitelkaar. Er mankeren verschillende dingen aan. Stang is afgebroken, rugleuning is kapot en kan niet meer naar achter. Het inklap meganisme is kapot, de buggy klap zich van zelf in. Helaas is Gardo superstore opgeheven en niet meer bereikbaar. Ik heb de aankoopbon nog wel.
Van de week heb ik per mail contact gezocht met happybaby waarvan de buggy is (groothandel). Zij moeten op de kleintjes letten werd mij verteld en willen en wel oplossen maar ik moet zelf de buggy komen brengen. Firma zit in Meerkerk en ik woon in Amersfoort. Ik ben een alleenstaande moeder die sinds kort een baan heb gevonden waar ik 5 dagen werk. Een buggy brengen is voor mij helaas geen optie. Andere mogelijkheden heeft de firma niet, geld terugstortten willen ze niet doen. Opsturen al helemaal niet.
Wat zijn mijn rechten in dit geval buggy heeft een aanschaf prijs van € 79,95 ?