Kipfile ala minute gekocht bij de Lidl. dit zijn dunne lapjes kipfile. hier zat nog een hard botje in waardoor ik mijn tand heb afgebroken. dit was een kroon en moest worden vervangen.
bij de lidlgeweest waarbij ik het botje en de kassabon van de aankoop heb ingeleverd. zij hebben een formulier ingevuld en naar het hoofdkantoor gestuurd. bij de winkel gaven ze aan dat ik mij geen zorgen hoefde te maken omdat hier een schade geval van wordt gemaakt.
Uiteindelijkmailt het schadebedrijf waar Lidl gebruik van maakt (inTrust Nederland bv) door dat hoewel zij het door mij aangegeven voorval erg vervelend vinden, zij spijtig genoegover onvoldoende aanknopingspunten beschikken om aansprakelijkheid te erkennen. uit coulance willen zij mij wel en tegemoet koming geven maar dan houd het op.
hierdoor moet ik een behoorlijk bedrag zelf betalen op mijn tandarts rekening.
Heb ik recht van spreken als ik het volledige bedrag vraag van de tandartskosten of heeft het schadebedrijf gelijk dat zij dit afdoen als een vervelende quistie
Met vriendelijke groet,
Mevrouw Beikes