BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe om te gaan met Flexifront

Bijdrage door gebruiker
16-11-2009
5 reacties
L.S.

Ik heb voor mijn vriendin in Augustus mesjes besteld bij Stella Lady, deze heb ik echter nooit ontvangen.
Nu kreeg ik tot mijn verbazing een aanmaning met een verhoging van 4,50 euro. Ik wilde niet het duure 0900 nummer bellen, en op internet werkt het contact formulier alleen als je een rekening nummer invult (wat ik erg bizar vind.
Daarnaast eenr ekening voor mezelf... maar ik heb niets besteld. Ik heb dus nu twee aanmaningen iggen totaal 16,= voor goederen die ik niet ontvangen heb nog besteld heb.
Wat kan ik het beste doen, ik zag dat er op fora al veel soort gelijke klachten staan incl. incassobureau's.

Ik heb geen zin in dwangbevelen maar heb ook geen zin m zomaar te betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb.
Wat kan ik nu ondernemen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.