In juli heb ik een voucher gekocht voor der deal:
Ontspannen in veelzijdig Friesland: met z’n tweetjes of met het gezin 2 tot 7 overnachtingen in Hotel-Restaurant Oostergoo in Grou incl. ontbijt en optioneel driegangendiner. (http://www.groupon.nl/deals/travel/Hotel-Restaurant-Oostergoo/7821772)
Op de website stond vermeld dat de driegangendiner optioneel was maar dat het mogelijk was om dat ook te kopen. Dus, heb ik de deal bijgekocht.
Toen ik ik mijn reservatie bij het hotel wilde plaatsen, heeft het hotel een reservatie document die ondertekend geretourneerd moest worden. In dit reservatiedocument stond vermeldt dat het driegangendiner alleen voor de dag van aankomst is.
Op de deal en op de voucher stond nergens vermeldt dat het optioneel driegangendiner op de dag van aankomst betrof, maar volgens het hotel was dit duidelijk vermeldt aan Groupon. Dat betekend dus, dat Groupon misleidende informatie op de deal heeft vermeldt
Nu, beweert Groupon dat ik alleen maar 2 mogelijkheden heb: het gebruik van de voucher, of de waarde van voucher in credits ontvangen
Ik ben in dit geval niet verantwoordelijk ervoor dat Groupon in gebreke blijft bij het vermelden van de juiste informatie in de deal, dus.. heb ik recht om mijn geld terug te krijgen.
Omdat wat ik gekocht heb, niet bestaat (er stond nergens vermeld "drie gangenmenu op de dag van aankomst") eis ik mijn geld terug. Ik wil geen credits en ik ga de deal sowieso niet gebruiken.
Ik vraag me af waar ik nog meer kan doen om mijn geld terug te krijgen ipv credits.
Ik vind zelf 209 € te veel om zomaar te laten staan. Dat was ons vakantiegeld..
Alvast bednakt voor het antwoord,
groetjes,
Nora