Delta Lloyd beweert onterecht dat ik tijdens inschrijving (15-04-07)"onder behandeling" was bij 3 alt. genezers, die ze noemen. Bij een van de 3 die ze noemen ben ik in heel 2007 niet eens geweest! En toch vinden ze dat ik daar tijdens inschrijving "onder behandeling"was. Ze beweren iets op basis van niks. Ze hebben niet eens moeite gedaan om het bij de bij hun bekende behandelaars dit na te vragen, dit terwijl ik heb moeten tekenen (onder dwang) voor inzage in het medisch dossier betrekking op alt. geneeswijzen. Ook bij die andere 2 was ik tijdens inschrijving absoluut niet in behandeling. Daar ben ik wel in 2007 een paar keer geweest, maar daar ben ik naar toegegaan voor een enkele consult en meer niet. Bij de een ben ik maar 3x in het hele jaar 2007 geweest en bij de andere maar 5x. Als ik een klacht had dan ging ik daar naar toe. Tijdens inschrijving was ik klachtenvrij en had ik niets en ik had ook absoluut geen afspraken lopen. Ik heb geen chronische aandoening en ben verder gezond. Ik rook niet, drink niet en let op mijn gezondheid. En bij de dokter kom ik al helemaal bijna nooit. Ik heb voor deze hele kwestie een advocaat in moeten schakelen omdat Delta Lloyd anders mij onterecht had gerouyeerd en dan had ik onterecht 6000 euro boete moeten betalen voor iets wat ik niet heb gedaan. Ik kan wel aantonen dat ik daar niet in behandeling was, bij deze 3 behandelaars, maar dan is het nog de vraag of Delta LLoyd dit serieus neemt. Tot op heden hebben ze dit, ondanks mijn vorige contact en uitleg, niet gedaan. Is het echt waar dat zo'n machtige instantie hun klanten op deze wijze mag behadelen, als fraudeurs? Wie kan mij helpen, als Delta Lloyd toch onrechtmatig handeld en mijn bewijzen niet serieus neemt en mij toch een boete op legt en mij onterecht rouyeerd? Ik maak me ernstige zorgen. Hier is echt geen sprake van vrije keuze, vertrouwen in de klant. Maar er is vooral sprake van machtsmisbruik door Delta Lloyd. Zijn er meer mensen die zo worden behandeld door Delta Lloyd? En kan tegen machtsmisbruik wat worden gedaan? Als klant kun je niet veel merk ik en sta je machteloos. Ik word ook hiermee onder druk gezet om naar een andere verzekeraar te gaan, lijkt het wel. Graag advies.